Asistentka manažera

Do našeho týmu hledáme nového člověka na pozici Asistentka manažera. Jste komunikativní, máte dobré prezentační a organizační dovednosti? Chcete být součástí úspěšné firmy a mít jistotu? V tom případě se nám neváhejte ozvat. Možná hledáme právě Vás!Náplň práce
• organizační zajištění chodu a provozu kanceláře
• administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
• komunikace s klienty, zpracování telefonních hovorů a e-mailové poštyPožadavky
• výborné komunikační a prezentační dovednosti
• vysoké pracovní nasazení
• spolehlivost, samostatnost, flexibilitu
• uživatelská práce na PC (kancelářský software, práce na internetu, MS Office, apod.)
• trestní bezúhonnostNabízíme
• silné zázemí úspěšné firmy
• zajímavé finanční ohodnocení (fixní složka a motivační složka)
• příjemné pracovní prostředí
• individuální podpora ze strany manažera pobočky
• teambuldingové akce
• nástup ihned nebo dle dohody

Praha
Nabídka přidána 24. 9. 2018

Kontakt na zadavatele

  • Lenka Hošková
  • E-mail: UVEDEN viditelný pro přihlášení / registraci

Odpovědet na inzerát

Kontaktní informace

Text odpovědi

AntiSpam

Odpovědí souhlasím s pravidly inzerce.


toplist