Asistentka manažera/ Podpora obchodu

Společnost Občanům, s.r.o. je dynamická a rychle rostoucí firma působící na trhu v České republice od roku 2016. Naším cílem je stát se dlouhodobým a úspěšným partnerem dodavatelů i zapojených domácností nejen v oblasti energií. V současné době hledáme do našeho týmu nového člověka na pozici Podpora obchodu/Asistentka manažera pobočky.Náplň práce
• organizační zajištění chodu a provozu kanceláře
• administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
• komunikace s klienty, zpracování telefonních hovorů a e-mailové poštyPožadavky
• výborné komunikační a prezentační dovednosti
• vysoké pracovní nasazení
• spolehlivost, samostatnost, flexibilitu
• uživatelská práce na PC (kancelářský software, práce na internetu, MS Office, apod.)
• trestní bezúhonnostNabízíme
• silné zázemí úspěšné firmy
• práce na HPP
• fixní plat 26.000,-
• příjemné pracovní prostředí
• individuální podpora ze strany manažera pobočky
• teambuldingové akce
• nástup ihned nebo dle dohody

Ostrava
Nabídka přidána 21. 9. 2018

Kontakt na zadavatele

  • Lenka Hošková
  • E-mail: UVEDEN viditelný pro přihlášení / registraci

Odpovědet na inzerát

Kontaktní informace

Text odpovědi

AntiSpam

Odpovědí souhlasím s pravidly inzerce.


toplist